fbpx

/ WORKSHOP /

SROZUMITELNÁ KOMUNIKACE

Pro všechny, kteří chtějí, aby se o jejich organizaci mluvilo.

Termín:
OBSAZENO
13. 11. 2020
9.30–16 hod.

Kapacita:
10 osob

Cena:
2.000 Kč

O workshopu →

Nedostaneme vás zítra do televize, ale naučíme vás, jak si budovat dobré jméno a pozitivní renomé. Ukážeme vám, jak pracovat s webem, newslettery i sociálními sítěmi, aniž byste si museli najímat profíka na celý úvazek.

Co získáte →

  • Dáme vám klíč, jak si definovat svou PR strategii
  • Dozvíte se, jaké nástroje ke komunikaci používat a jak
  • Ukážeme vám nejčastější chyby a jak se jim vyhnout
  • Naučíte se, jak komunikovat systematicky
  • Zjistíte, jak moc je komunikace směrem ven a k týmu provázaná
  • Naučíte se formulovat, co potřebujete, a zajistit, aby vás ten druhý slyšel
  • Příklady dobré praxe z ČR i ze zahraničí
  • 6 hodin vzdělávání
  • Tištěné materiály ke kurzu
  • Občerstvení
  • Peníze zpět, když nebudete s workshopem spokojeni

Termíny →

13. 11. 2020 – obsazeno
Další termíny vypíšeme v novém roce. Máte-li zájem, dejte nám o sobě vědět.

Kurz se koná od 9:30 do 16:00 na adrese Kamenická 5, Praha 7

Cena →

2000 Kč

BONUS:

  • 1 hodina individuální online konzultace zdarma k tématu komunikace 
  • 10% slevu na jakýkoliv kurz v roce 2021
  • Ten nejlepší z vás kurz zdarma u ELAI v hodnotě až 10.000 korun

/ LEKTORKY /

SIMONA BAGAROVÁ

zakladatelka

Vystudovala jsem sociální práci, vybudovala neziskovou organizaci s 15 zaměstnanci a deseti milionovým rozpočtem. Patnáct let se věnuji managementu a spolupráci mezi firmami a neziskovými organizacemi. Rozumím, co potřebují neziskovky a vím, co chtějí firmy.

PR a komunikace je téma, které neziskovky zajímá hned po fundraisingu. A obě jdou ruku v ruce. Když máte super projekt a neumíte ho odkomunikovat, je to k ničemu. V rámci kurzu SROZUMITELNÁ KOMUNIKACE se dozvíte, co všechno zvládnete bez expertů a “zadarmo” a na co už se vyplatí pozvat odborníka. Ukážeme vám, jak moc se u nás změnilo, když jsme začali spolupracovat s Blankou a Petrou a co všechno a proč jsme jim svěřili. Řeknu vám tři věci, které jsem za víc než patnáct let v nezisku vypozorovala jako ty, které vůbec nikoho nezajímají a je lepší o nich mlčet. Dám vám návod, jak se naučit komunikovat kontinuálně a naučím vás malý test, jak poznat, jestli to co říkáte, je srozumitelné jenom vám nebo všem. A slibuju, že vás nebudeme učit psát tiskové zprávy, protože o těch PR není.

Petra Wattelle

PETRA WATTELLE

komunikátorka

Sociální sítě na profesní úrovni řeším už 10 let. Všechno se spustilo během mé diplomové práce, kdy jsem se po dvou letech kvalitativního výzkumu dobrala k tomu, že čeští aktivisté jsou na Facebooku mimo jiné i z důvodu vlastního narcismu. Měla jsem kliku, že právě oni jsou zároveň lidé, kteří mají obří dávku sebereflexe a tak se závěru diplomky zvládli společně zasmát.

Sociální sítě jsem zakládala a spravovala několika neziskovým projektům, byla jsem u  začátků Air Bank, kde jsem byla zodpovědná za 100% dění na sítích po několik dalších let. Během svého působení v agentuře Symbio jsem pak měla mimo jiné na svědomí scénář úspěšného videa pro značku Ria, které bylo součástí kampaně Nemusíš na Facebooku a YouTube. Udělám maximum pro to, abyste si z workshopu nejen ohledně sociálních sítí odnesli maximum informací, které můžou pomoct právě vaší organizaci nebo projektu.

Blanka Opekarová

BLANKA OPEKAROVÁ

komunikátorka 

Svůj první newsletter, tenkrát se tomu říkalo "školní časopis", jsem vydala na základní škole. Od té doby už jsem si jen trochu doplnila vzdělání, posbírala pár zkušeností z vydavatelství časopisu Elle a nastoupila do první velké korporace.

V T-Mobile Czech Republic jsem získala své první velké zkušenosti s interní komunikací. Starala jsem se o to, aby zaměstnanci byli neustále v obraze. Pomáhaly mi k tomu nástroje jako newsletter, intranet, interní kampaně, roadshow a další. Každý měsíc jsem připravovala tištěný časopis echo, který v roce 2011 získal cenu "Nejlepší interní časopis" na evropské soutěži FEIEA Grand Prix Awards. V roce 2013 jsem se přidala do týmu Air Bank, abych tam na zelené louce vybudovala interní komunikaci, kterou budou mít zaměstnanci rádi. Na workshopu vám ukážu, jak se dá i zdánlivě nesrozumitelné téma "přežvýkat" do čtivého textu a že i v komunikaci platí "méně je více".

KONTAKTUJTE NÁS

Telefon: +420 777 584 026
E-mail: simona@simonab.cz

Přidejte se k nám na sítích:
 Management pro neziskovky
 Management pro neziskovky

DŮLEŽITÉ STRÁNKY

WORKSHOPY
LEKTOŘI
BLOG

PROVOZOVATEL

SB-C, z.s.
Wuchterlova 362/11
160 00 Praha 6

Share This