/ WORKSHOP /
APS PRO NEZISKOVKY II.
Pokračování úspěšného kurzu, tentokrát čistě na téma fundraising.
Počet termínů:
3
Místo:
Praha
Kapacita:
10 organizací
Cena:
2000 Kč
Registrace:
ukončena
O workshopu →
Tři celodenní workshopy, tři zkušení lektoři. Odnášet si budete tipy, které 100% fungují a koncept fundraisingové plánu právě pro vaši organizaci. První blok workshopů APS PRO NEZISKOVKY získal od účastníků průměrné hodnocení 1,2 (hodnoceno jako ve škole). Absolventi oceňovali ryze praktický a velmi individuální přístup orientovaný na schopnost umět s novými informacemi samostatně pracovat. Úspěch měla i zpětná vazba od manažerů APS na fiktivní žádost o dar, kterou měli organizace za úkol připravit.
Co se dozvíte →
- Analýza vaší aktuální situace – jak na tom opravdu jste a co opravdu potřebujete právě vy.
- Proč vám fundraising nefunguje tak, jak byste si představovali.
- Fundraisingový plán – jak s ním začít a jak s ním dál pracovat.
- Kde a jak hledat dárce právě pro vaše aktivity.
- Kde a jak shánět na provozní náklady.
- Jak dárce oslovit a jak s nimi udržovat kontakt.
- Jak nesplynout s ostatními neziskovkami, které také chtějí peníze 🙂
- Příklady dobré praxe pro vaši inspiraci.
- Zpětná vazba na váš aktuální fundraising od manažerů z APS.
- Přednáška APS o základech GDPR a právních aspektech sponzoringu a dárcovství.
- Pět kroků na míru – jak máte právě vy ve vašem projektu začít.
Termíny →
19. 9. 2019 Klimentská 50, Praha 1, 14. 10. 2019 a 4. 11. 2019 Skautský institut, Staroměstské náměstí
9.00 – 16.00 hodin
10 organizací
Cena →
Díky podpoře společnosti APS je doplatek necelých 700 korun za den workshopu. Tři dny workshopu – 21 hodin vzdělávání – vás tak bude stát jen 2000 Kč.
Foto z minulého workshopu:
Ohlasy na minulý workshop:
/ LEKTOŘI /

SIMONA BAGAROVÁ
zakladatelka Managementu pro neziskovky
Vystudovala jsem sociální práci, vybudovala neziskovou organizaci s 15 zaměstnanci a deseti milionovým rozpočtem. Patnáct let se věnuji managementu a spolupráci mezi firmami a neziskovými organizacemi. Rozumím, co potřebují neziskovky a vím, co chtějí firmy.
Fundraising je moje téma od roku 2005 a mou doménou je spolupráce s firemními partnery. V roce 2019 jsem postavila základy spolupráce mezi firmou LEGO a organizací Bátor tábor, v koronavirové krizi jsem na projekt testování vyfundraisovala 1,2 milionu korun, mám za sebou úspěšnou crowdfundingovou kampaň na Hithitu. Na workshopu sdílím otevřeně své zkušenosti i neúspěchy, protože věřím, že tak se naši účastníci naučí nejvíc.

HANA URBANOVÁ
lektorka a manažerka v neziskovém sektoru
V neziskovém sektoru pracuji více než 15 let. Věnovala jsem se především oblasti rozvojové spolupráci, vzdělávání a v posledních letech sociálně-zdravotním službám. V letech 2008–2010 jsem vedla misi Člověka v tísni v africké Namibii a poté několik let z pražské centrály zajišťovala podporu mezinárodním týmům v několika zemích, kde Člověk v tísni pracuje.
Spolupráce s inspirativními zahraničními partnery a dárci mě před zhruba 10 lety přesvědčila, že sledování dopadu veřejně prospěšných aktivit je potřebná a běžná věc, kterou „přece každá organizace musí dělat“. Až díky vstupu do českých sociálních služeb jsem si uvědomila, že dopad – ve smyslu udržitelné kvalitativní změny – je v českém prostředí slovo v podstatě neznámé, respektive různě dezinterpretované. Tak jsem se rozhodla se s tím něco dělat.

KAROLÍNA PUTTOVÁ
projektová manažerka, spoluzakladatelka NF Auttalk
V prostředí neziskových organizací se pohybuji bezmála patnáct let. Pracovala jsem jako sociální pracovnice, koordinátorka, projektová manažerka i ředitelka. Baví mě přes sofistikované koncepty docházet k jednoduchým každodenostem a propojovat lidi s projekty i mezi sebou. Od roku 2016 mi dělá radost i Nadační fond AutTalk, kde pracuji jako manažerka.
KONTAKTUJTE NÁS
Telefon: +420 777 584 026
E-mail: simona@simonab.cz
Přidejte se k nám na sítích:
Management pro neziskovky
Management pro neziskovky
PROVOZOVATEL
SB-C, z.s.
Wuchterlova 362/11
160 00 Praha 6