/ WORKSHOP /

APS PRO NEZISKOVKY II.

Pokračování úspěšného kurzu, tentokrát čistě na téma fundraising.

Počet termínů:
3

Místo:
Praha

Kapacita:
10 organizací

Cena:
2000 Kč

O workshopu →

Tři celodenní workshopy, tři zkušení lektoři. Odnášet si budete tipy, které 100% fungují a koncept fundraisingové plánu právě pro vaši organizaci. První blok workshopů APS PRO NEZISKOVKY získal od účastníků průměrné hodnocení 1,2 (hodnoceno jako ve škole). Absolventi oceňovali ryze praktický a velmi individuální přístup orientovaný na schopnost umět s novými informacemi samostatně pracovat. Úspěch měla i zpětná vazba od manažerů APS na fiktivní žádost o dar, kterou měli organizace za úkol připravit.

Co se dozvíte →

  • Analýza vaší aktuální situace – jak na tom opravdu jste a co opravdu potřebujete právě vy.
  • Proč vám fundraising nefunguje tak, jak byste si představovali.
  • Fundraisingový plán – jak s ním začít a jak s ním dál pracovat.
  • Kde a jak hledat dárce právě pro vaše aktivity.
  • Kde a jak shánět na provozní náklady.
  • Jak dárce oslovit a jak s nimi udržovat kontakt.
  • Jak nesplynout s ostatními neziskovkami, které také chtějí peníze 🙂
  • Příklady dobré praxe pro vaši inspiraci.
  • Zpětná vazba na váš aktuální fundraising od manažerů z APS.
  • Přednáška APS o základech GDPR a právních aspektech sponzoringu a dárcovství.
  • Pět kroků na míru – jak máte právě vy ve vašem projektu začít.

Termíny →

19. 9. 2019 Klimentská 50, Praha 1, 14. 10. 2019 a 4. 11. 2019 Skautský institut, Staroměstské náměstí
9.00 – 16.00 hodin
10 organizací

Cena →

Díky podpoře společnosti APS je doplatek necelých 700 korun za den workshopu. Tři dny workshopu – 21 hodin vzdělávání – vás tak bude stát jen 2000 Kč.

Foto z minulého workshopu:

Ohlasy na minulý workshop:

„Minulý týden se mi podařilo vyfundraisovat hezkou částku od společnosti Upfield. Postupoval jsem podle návodu z kurzu. Děkuji.“

Martin Ranninger, Česká veganská společnost

„Nejlépe pojatý seminář, jaký jsem kdy navštívila. Praktické příklady, individuální přístup a zajímavá a vtipná forma podání.“

Petra Hamplová, Sluníčko

„Kurz vedený profesionálně, s nadhledem a humorem a hodně konkrétních tipů, jak se z toho nezbláznit.“

Marie Vrzáková, Rozum a cit

„Kurz, který má dynamiku a zanechá ve vás stopu. Díky za kurz šitý na míru!“

Zuzana Šlúchová, Naděje Zlín

„Seminář byl praktický a motivující k tomu, abychom začali v organizaci strategicky myslet a plánovat.“

Lucie Stanjurová, Centrum inkluze

/ LEKTOŘI /

SIMONA BAGAROVÁ

manažerka v sociální sféře

V managementu neziskových organizací a sociálních služeb se pohybuji patnáct let. Pod značkou simonab.cz už pátým rokem nabízím podporu projektům, které jsou na začátku a potřebují pomoc se startem a také projektům, které se ocitly ve slepé uličce a potřebují restart. Přednáším, pořádám workshopy, příležitostně spoluorganizuji konference. Sdílím otevřeně nejen svoje úspěchy, ale i pády. Ráda mluvím o zkušenostech z praxe a vždy mě zajímá, kdo na mých přednáškách je a proč.

Svojí práci stavím na přesvědčení, že neziskovka i firma mají stejné principy a potřebují především kvalitní management. A potvrzuje se mi, že právě ten je nejslabší stránkou většiny projektů. Ze zkušenosti vím, že problém není v nedostatku financí, ale v neefektivním řízení.

HANA URBANOVÁ

výkonná ředitelka Fokus Praha

V neziskovém sektoru pracuji více než 15 let. Věnovala jsem se především oblasti rozvojové spolupráci, vzdělávání a v posledních letech sociálně-zdravotním službám. Pracovala jsem například v organizacích jako je ADRA, AFS Mezikulturní programy, jako lektorka jsem se podílela na evropském vzdělávacím programu Glen. V letech 2008–2010 jsem vedla misi Člověka v tísni v africké Namibii a poté několik let z pražské centrály zajišťovala podporu mezinárodním týmům v několika zemích, kde Člověk v tísni pracuje. Od roku 2016 působím jako výkonná ředitelka Fokusu Praha.

Spolupráce s inspirativními zahraničními partnery a dárci mě před zhruba 10 lety přesvědčila, že sledování dopadu veřejně prospěšných aktivit je potřebná a běžná věc, kterou „přece každá organizace musí dělat“. Až díky vstupu do českých sociálních služeb jsem si uvědomila, že dopad – ve smyslu udržitelné kvalitativní změny – je v českém prostředí slovo v podstatě neznámé, respektive různě dezinterpretované. Tak jsem se rozhodla se s tím něco dělat.

KAROLÍNA PUTTOVÁ

projektová manažerka, spoluzakladatelka NF Auttalk

V prostředí neziskových organizací se pohybuji bezmála patnáct let. Pracovala jsem jako sociální pracovnice, koordinátorka, projektová manažerka i ředitelka. Baví mě přes sofistikované koncepty docházet k jednoduchým každodenostem a propojovat lidi s projekty i mezi sebou. Od roku 2016 mi dělá radost i Nadační fond AutTalk, kde pracuji jako manažerka.

Naše aktuální workshopy:

LASKAVĚ PEČOVAT A NEVYHOŘET

Praktické workshopy pro ty, kteří pečují o své blízké s demencí.

2 lektoři
Místo: Praha
Termín: zatím není vypsán

DETAIL →

„Na míru sestavený kurz, který organizaci zaručeně posune. Kolik do toho dáte, tolik dostanete.“

 

Petra Hamplová, Centrum pro rodinu Sluníčko

 

„Vynikající školení od začátku do konce a lektoři odborníci. Užitečné informace aplikovatelné do praxe.“

 

Zuzana Šlúchová, Naděje Zlín

 

„Skvělý formát, kde je prostor pro diskuzi a sdílení zkušeností mezi účastníky.“

 

Hana Urbanová, Fokus Praha

 

APS PRO NEZISKOVKY II.

Pokračování úspěšného kurzu, tentokrát čistě na téma fundraising.

3 lektoři
Místo: Praha
Termín: 19. 9., 14. 10. a 4. 11. 2019.

DETAIL →

Kontaktujte nás

Telefon: +420 777 584 026
E-mail: simona@simonab.cz

Přidejte se k nám na sítích:

Důležité stránky

WORKSHOPY
O NÁS
LEKTOŘI
BLOG

O webu

Partneři
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky
Designed by DuCLAIR

Provozovatel

SB-C, z.s.
Wuchterlova 362/11
160 00 Praha 6

Share This