fbpx

/ WORKSHOP /

APS PRO NEZISKOVKY II.

Pokračování úspěšného kurzu, tentokrát čistě na téma fundraising.

Počet termínů:
3

Místo:
Praha

Kapacita:
10 organizací

Cena:
2000 Kč

Registrace:
ukončena

O workshopu →

Tři celodenní workshopy, tři zkušení lektoři. Odnášet si budete tipy, které 100% fungují a koncept fundraisingové plánu právě pro vaši organizaci. První blok workshopů APS PRO NEZISKOVKY získal od účastníků průměrné hodnocení 1,2 (hodnoceno jako ve škole). Absolventi oceňovali ryze praktický a velmi individuální přístup orientovaný na schopnost umět s novými informacemi samostatně pracovat. Úspěch měla i zpětná vazba od manažerů APS na fiktivní žádost o dar, kterou měli organizace za úkol připravit.

Co se dozvíte →

  • Analýza vaší aktuální situace – jak na tom opravdu jste a co opravdu potřebujete právě vy.
  • Proč vám fundraising nefunguje tak, jak byste si představovali.
  • Fundraisingový plán – jak s ním začít a jak s ním dál pracovat.
  • Kde a jak hledat dárce právě pro vaše aktivity.
  • Kde a jak shánět na provozní náklady.
  • Jak dárce oslovit a jak s nimi udržovat kontakt.
  • Jak nesplynout s ostatními neziskovkami, které také chtějí peníze 🙂
  • Příklady dobré praxe pro vaši inspiraci.
  • Zpětná vazba na váš aktuální fundraising od manažerů z APS.
  • Přednáška APS o základech GDPR a právních aspektech sponzoringu a dárcovství.
  • Pět kroků na míru – jak máte právě vy ve vašem projektu začít.

Termíny →

19. 9. 2019 Klimentská 50, Praha 1, 14. 10. 2019 a 4. 11. 2019 Skautský institut, Staroměstské náměstí
9.00 – 16.00 hodin
10 organizací

Cena →

Díky podpoře společnosti APS je doplatek necelých 700 korun za den workshopu. Tři dny workshopu – 21 hodin vzdělávání – vás tak bude stát jen 2000 Kč.

Foto z minulého workshopu:

Ohlasy na minulý workshop:

„Minulý týden se mi podařilo vyfundraisovat hezkou částku od společnosti Upfield. Postupoval jsem podle návodu z kurzu. Děkuji.“

Martin Ranninger, Česká veganská společnost

„Nejlépe pojatý seminář, jaký jsem kdy navštívila. Praktické příklady, individuální přístup a zajímavá a vtipná forma podání.“

Petra Hamplová, Sluníčko

„Kurz vedený profesionálně, s nadhledem a humorem a hodně konkrétních tipů, jak se z toho nezbláznit.“

Marie Vrzáková, Rozum a cit

„Kurz, který má dynamiku a zanechá ve vás stopu. Díky za kurz šitý na míru!“

Zuzana Šlúchová, Naděje Zlín

„Seminář byl praktický a motivující k tomu, abychom začali v organizaci strategicky myslet a plánovat.“

Lucie Stanjurová, Centrum inkluze

/ LEKTOŘI /

SIMONA BAGAROVÁ

zakladatelka

Vystudovala jsem sociální práci, vybudovala neziskovou organizaci s 15 zaměstnanci a deseti milionovým rozpočtem. Patnáct let se věnuji managementu a spolupráci mezi firmami a neziskovými organizacemi. Rozumím, co potřebují neziskovky a vím, co chtějí firmy.

Fundraising je moje téma od roku 2005 a mou doménou je spolupráce s firemními partnery. V roce 2019 jsem postavila základy spolupráce mezi firmou LEGO a organizací Bátor tábor, v koronavirové krizi jsem na projekt testování vyfundraisovala 1,2 milionu korun, mám za sebou úspěšnou crowdfundingovou kampaň na Hithitu. Na workshopu sdílím otevřeně své zkušenosti i neúspěchy, protože věřím, že tak se naši účastníci naučí nejvíc.

HANA URBANOVÁ

lektorka a manažerka v neziskovém sektoru

V neziskovém sektoru pracuji více než 15 let. Věnovala jsem se především oblasti rozvojové spolupráci, vzdělávání a v posledních letech sociálně-zdravotním službám. V letech 2008–2010 jsem vedla misi Člověka v tísni v africké Namibii a poté několik let z pražské centrály zajišťovala podporu mezinárodním týmům v několika zemích, kde Člověk v tísni pracuje.

Spolupráce s inspirativními zahraničními partnery a dárci mě před zhruba 10 lety přesvědčila, že sledování dopadu veřejně prospěšných aktivit je potřebná a běžná věc, kterou „přece každá organizace musí dělat“. Až díky vstupu do českých sociálních služeb jsem si uvědomila, že dopad – ve smyslu udržitelné kvalitativní změny – je v českém prostředí slovo v podstatě neznámé, respektive různě dezinterpretované. Tak jsem se rozhodla se s tím něco dělat.

KAROLÍNA PUTTOVÁ

projektová manažerka, spoluzakladatelka NF Auttalk

V prostředí neziskových organizací se pohybuji bezmála patnáct let. Pracovala jsem jako sociální pracovnice, koordinátorka, projektová manažerka i ředitelka. Baví mě přes sofistikované koncepty docházet k jednoduchým každodenostem a propojovat lidi s projekty i mezi sebou. Od roku 2016 mi dělá radost i Nadační fond AutTalk, kde pracuji jako manažerka.

Share This