/ WORKSHOP /
FUNDRAISING V KRIZI
Jak získat potřebnou podporu pro své projekty i během krizových dnů.
O workshopu →
Neziskovky se bojí, že přijdou o partnery. Firmy se bojí, že budou muset letošní dary neziskovkám škrtnout. My jsme během krize tři nové partnery získali. Řekneme vám jak. Krize je totiž příležitost, když ji uchopíte správně!
PROČ SE V KRIZI NEROZVÁDĚT
Většina neziskovek se nyní bojí, že přijde o své partnery. Většina firem se bojí, že letošní darovací smlouvy neziskovkám neodešle. Nikdo s nikým nemluví a všichni mají strach…
Co získáte →
- Jaké jsou principy krizového fundraisingu
- Jak nyní fundraisovat krok za krokem
- Jaké partnery jsme získali a proč to vyšlo
- Proč je krize pro fundraising ideální čas
Termíny →
4. 5. 2020, 11–12 hod.
ZOOM – link obdržíte po registraci
Cena →
300 Kč
BONUS:
- 15 minut individuální konzultace navíc
/ LEKTORKA /

SIMONA BAGAROVÁ
zakladatelka Managementu pro neziskovky
Vystudovala jsem sociální práci, vybudovala neziskovou organizaci s 15 zaměstnanci a deseti milionovým rozpočtem. Patnáct let se věnuji managementu a spolupráci mezi firmami a neziskovými organizacemi. Rozumím, co potřebují neziskovky a vím, co chtějí firmy.
Fundraising je moje téma od roku 2005 a mou doménou je spolupráce s firemními partnery. V roce 2019 jsem postavila základy spolupráce mezi firmou LEGO a organizací Bátor tábor, v koronavirové krizi jsem na projekt testování vyfundraisovala 1,2 milionu korun, mám za sebou úspěšnou crowdfundingovou kampaň na Hithitu. Na workshopu sdílím otevřeně své zkušenosti i neúspěchy, protože věřím, že tak se naši účastníci naučí nejvíc.
KONTAKTUJTE NÁS
Telefon: +420 777 584 026
E-mail: simona@simonab.cz
Přidejte se k nám na sítích:
Management pro neziskovky
Management pro neziskovky
PROVOZOVATEL
SB-C, z.s.
Wuchterlova 362/11
160 00 Praha 6